Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

A világ tele van szenvedéssel...

2011.06.05. 22:28 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

"A világ tele van szenvedéssel, de olyanokkal is, akik úrrá lesznek a kínon."

(Helen Keller)

 

Sokat tűnődöm azon, hogy mi lett volna, ha...de sosem jutok előbbre. Mert az élet olyan, mint a hullámvasút. Tele hullámvölgyekkel és hullámhegyekkel, de sehol egy egyenes szakasz. Reménytelen és kilátástalan. S sokszor homályba vész. De a legrosszabb talán az, hogy nem tudom eldönteni igazán mi a jobb. Itt élni egy szenvedésekkel teli kilátástalan életet vagy a pokolban sínylődni.

https://www.youtube.com/watch?v=T8fuAHWutEI&feature=feedrec_grec_index

 Fáj az, hogy így kell élnem. Hogy senki sem fogad el. S ez nem csak azért van, mert étkezési zavarom van, hanem mert egyszerűen más vagyok, mint a többiek. Elegem van! Elegem van ebből az életből!! 

Tudom ki kell tartanom, de már nincs elég erőm küzdeni, s szembeszállni a gonosszal. Fel akarom adni...de nem tehetem. Be kell bizonyítanom, hogy igen is erős vagyok és nem törnek meg. Hogy igen is ki fogok tartani a végsőkig, s be fogom bizonyítani, hogy sokkal többre vagyok hivatott, mint amennyit kinéznek belőlem. Igen is valóra fogom váltani az álmaimat. Akárhogy is, ki kell tartanom az elképzeléseim mellet. Nem törhetnek meg! Én, én vagyok és ezen nem változtathat senki!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr82960360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása