Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Kedves blogom!

2011.03.29. 22:33 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

 Ahogy Forrest Gump mondta, az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel belőle. És mennyire igaz. Az élet változó. Cselekedeteinkkel és akaratunkkal befolyásolhatjuk-ha van hozzá erőnk. De persze ez egy evési zavarokkal küzdő embernek nem könnyű. Hisz mindenki ellenünk van és senki sem támogat. Csak egymást támogathatjuk. De én minderről csak azt tudom mondani, hogy inkább a halál, mint a kövérség!

Hallottam olyan dolgokat, hogy akinek a családjában van kövér, vagy túlsúlyos ember, akkor valószínűleg a gyerek is az lesz. Meg, hogy ha egy lány édesanyjának nagy melle van, akkor valószínűleg a lánynak is az lesz. És ezen állítások az én legnagyobb félelmeim. S habár kétség se fér ahhoz, hogy az én családomban én vagyok a legsoványabb, mégis állandó rettegésben élek. Minden nap úgy alszom el, hogy rettegek attól, mit tartogat számomra a holnap. Hogy megint hányszor vágják a fejemhez, hogy egyek. Hogy hányszor fognak rákényszeríteni a szüleim az evésre. Persze néha fent kell tartani a láccatot, hogy gyógyulófélben vagyok és kezd minden rendbejönni, de amikor azt érzem, hogy a falat csúszik le a torkomon, akkor undorodni kezdek magamtól. Egy nap, legalább tízszer nézem meg a hasam a tükörben és egyre csak arra tudok gondolni, hogy egy kövér tehén vagyok-akármennyire is lefogytam. Képtelen vagyok letenni a cigit is, mert félek, ha leteszem majd elkezdek hejette enni.

Van egy osztálytársam, aki pár napja próbál leszokni. Igaz ő is nagyon vékony, de épp a minap mesélte, hogy amióta lerakta a cigit, sokkal többet eszik. Jó igaz, hogy olyan dolgokat eszik, amik nem igazán hízlalnak, de akkor is eszik! És én ezért nem raktam le a cigit, mind a mai napig. Egyszerűen rettegek attól, hogy mi lesz, ha lerakom. Bele sem merek gondolni, hogy mi lesz akkor...

Egyébként tegnap jelentkeztem egy modell ügynöknél és azt mondta, hogy két napon belül értesítenek. Szóval most megint nagyon nagy rajtam a nyomás. Rettegek attól, hogy mi lesz akkor, ha azt mondja, hogy sikerült és mi lesz akkor, ha azt mondja, hogy nem. Mindenféleképpen NAGY koplalásba fogok kezdeni. Mert ha felvesznek, akkor a megfelelési vágy miatt fogok koplalni, meg még többet sportolni, ha meg nem vesznek fel, akkor azért. Akárhogy is lesz, mindenféleképpen oda fogok kijukadni, hogy teljesen összeomlok...
 

 "A bűn az, ami hátráltat abban, hogy jobban szeressek.
A bűn az, ami a világot embertelenné teszi.
A bűn az, ha elfelejtem az inspirációmat, és tétlen maradok.
A bűn az, ha nem teszem meg a jót, amit megtehetek."

Henri Boulad

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr272783562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása