Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Boldog Új Évet!

2011.01.01. 22:01 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Itt az új év, ami az új élet kezdete is lehet egyben. Nekem legalábbis az volt a mai nap. Egy új kezdet. Amit arra használtam, hogy az évem első napja olyan legyen, amilyennek én szerettem volna. Így ma egész nap koplaltam és nagyon büszke vagyok magamra. S újjult erővel látok így neki a munkának :)

Itt van 7 dolog, amit tuti nem tudtatok és nagyon is igazak...

1. Tévénézés

Kutatások is bebizonyították, hogy tévénézés közben a szívverés, a vérnyomás és az anyagcsere is annyira lelassul, hogy óránként mindössze 20-30 kalóriát égetünk. Ez annál is kevesebb, mintha egyszerűen csak nyugodtan ülnénk.

2. Fogamzásgátlás

A fogamzásgátlóban megtalálható progreszteron hormon növeli az étvágyat. ( És ez komoly. Van egy barátnőm, aki egy hónap alatt 6 kg-ot hízott a fogamzásgátlója miatt.)

3. A zsír hizlal?

A közvélekedés szerint a zsír hizlal. Valójában, ha mértékletesen fogyasztod és lehetőleg olyan fajtáit, melyek például az olyan gyümölcsökben találhatók, mit az avokádó, akkor nem árt, sőt, az ilyen zsírokra szüksége is van a szervezetednek ahhoz, hogy megfelelően tudjon működni.

4. Barna kenyér

Számos barna kenyér ugyanolyan finomított lisztből készül, mint a fehér kenyér. Épp ezért, válassz teljes kiőrlésű vagy magos kenyeret, ezeket tovább tart megemészteni és nem indítanak el inzulinhullámot a testedben.

5. Az ízlelőbimbóid

Az ízlelőbimbóink nagy része érzékeli a zsírt, ami a többi íz felerősítésesére képes. Ezért igénylünk belőle egyre többet és többet.

6. Éjszakázás

A fáradtság lelassítja a szervezetünk anyagcseréjét és gátolja azt is, hogy szénhidrátokat tudjunk lebontani. Épp ezért fontos, hogy időben ágyba kerüljünk, és megfelelően kipihenjük magunkat. ( Egy normál embernek 7-8; az olyanoknak, akiknek étkezési zavaruk van 9-10 óra alvás a megfelelő.)

7. Pajzsmirigy-elégtelenség

Ha folyton fáradt vagy, állandóan fázol, rossz a közérzeted és hízol, akkor elképzelhető, hogy pajzsmirigy-alulműködésed van. Ezekkel a tünetekkel mindenképp kersd fel a háziorvosod és a táplálkozási szokásaidon is változtass: fogyassz "jó" zsírokat, olajos halakat és magvakat.

És itt egy pár kép, biztatás képpen :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyi voltam mára :) Remélem tetszik...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr222553132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása