Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Az élet egy játék, amiben te vagy a játékmester...

2011.04.07. 23:20 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Bizony mi nekünk kell irányítanunk a saját életünket. Meg kell tanulnunk bánni vele, mert csak így élhetjük túl. Én is próbálkozom, csakhogy én nekem ez sosem akar összejönni, mert túlságosan is félek...

 De ez érthető. Gyerekkorom óta az életem kész szenvedés. Sosem hallgattak meg, sosem dícsértek meg, csak bántottak. És ezek a gyerekkori emlékek még ma is tisztán élnek bennem. Ezek azon fájdalmak közé tartoznak, amik sosem tűnnek el.

Már gyermekként is más voltam, mint a többiek és emiatt kitaszítottak és bántottak. Már óvodás koromban sem voltak barátaim. Mindíg egyedül kellett játszanom. Akkoriban még rendszerető voltam. De én mindig mindenben a logikát kerestem és az összefüggéseket, s ebből is csak egy nagy lelki teher lett. Ugyanis egyszer az egyik ovónő emiatt kiabált le.

Én mindig és egy érzékeny ember voltam. Az ofim mostanság azzal magyarázza, hogy mivel én is költő vagyok, én máshogy látom és élem meg a dolgokat. De szerintem a költészetemnek ehhez semmi köze. Azért kezdtem el írni, hogy megszabaduljak a fájdamaimtól. Nos 3 éve írok verseket és ez mind idáig nem sikerült elérnem. Csak annyit értem el vele, hogy ha az egyik szomszéd szembejön velem az utcán, mondja nekem, hogy látott a tv-ben szavalni, meg hogy tetszenek neki a verseim. De igazából, már nincs is kedvem írni. Már nem látom értelmét, hisz a problémáimat nem sikerült kiírnom magamból, pedig ez volt a célom.

Magányom, s lelki leépültségem valódi okai, a gyerekkoromban keresendők. Én úgy gondolom, hogy nekem meg sem kellett volna születnem. Hogy nekem kellett volna meghalnom a báttyám helyett. De sajnos ez nem így lett...

S szenvedésekkel teli éltem egyre rosszabb és rosszabb. Nem tudom, hogy valaha leszek-e még boldog. Nem tudom, hogy valaha elmúlik-e majd a fájdalom, ami belülről mardossa a szívem. 

Sipőcz Diána

A szívedben

Csak kihasználnak, megbántanak,

Gyűlölködnek, megaláznak.

Néznek, míly dühös vagy rájuk,

S a lelkedben egyre jobban

Összetörnek az álmok.

Minden lépésed csupa kín, szenvedés,

Hiába harcolsz, nem kapsz megbecsülést.

S majdan egyszer a virágos réten

Talán, újra tiszta lészen szíved.

Csak menj tovább, s ne állj meg soha!

Nem bánthat többé az élet ostora.

Higgy magadban, s szép lesz újra minden,

Hisz a szeretet ott hever legbelül:

A szívedben.

 Tudom, hogy mindez nem igazán ide tertozik. Vagyis hát saját tapasztalataimat kéne veletek megosztanom, de ez most nem megy igazán. Nem eszek és sokat sportolok továbbra is. Minden nap ugyanazt csinálom, úgyhogy igazából nem nagyon tudok neketek újat mondani. De megpróbálom magam összeszedni. Meg kell próbálnom és ki kell tartanom. Tegyétek ti ist ezt! Sose adjátok föl, mert nem szabad. Harcolni kell  a világ fájdalmai ellen. Tudom, hogy most ez így elég ellentmondásos, mert abból, amit eddig írtam, csak az derült ki, hogy én már eléggé feladtam a dolgokat. De igazából még mindig lakozik bennem egy pici remény, amit a szerelem táplál...

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr332808458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása