Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Reménytelenség

2011.04.04. 22:47 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Nem tudom meddig bírom még ezt a kínt. A szüleim folytonosan arra kényszerítenek, hogy egyek, de én nem akarok. De szerencsére , ma végre történt valami jó dolog is az életemben. Végre megkaptam a kivehetős fogszabályzóm. Suliba ugye nem hordhatom, de elméletileg 12 órát rajtam kell lennie. Így legalább meg tudom indokolni, hogy miért nem eszem. De van ennek más oka is...

Teljesen magambafordultam. Meg vagyok fázva is ráadásul. De nem érdekel. Nem fogom feladni. Küzdök, míg csak bírja a szívem. Csak így élhetem túl ezt  a nyomorúságos életet. Az életem egy totális csőd. Minden rossz megtörténik velem, s ez által minden rossz és reménytelen. Már nem érdekel semmi. ELEGEM VAN!!! Elegem van abból, hogy mindenki folyon kritizál és piszkál...

Van egy ismerősöm, aki nagyon kövér. És folyton beszólogat nekem azért, hogy milyen "csontos" vagyok. Én legszívesebben meg visszaszólnék neki, hogy te meg dagadt vagy, de nem teszem. Soha senkinek nem mondom meg, amit valójában gondolok róla. S ez által egy hazugságban élek. Rólam mindenki elmondja a véleményét, én pedig magamba folytom, amit másokról gondolok. Eleinte úgy gondoltam, hogy ez a helyes, de mára már rájöttem, hogy ez nem így van. Hisz ez a sok dolog, amit magamba folytok, lassan teljesen felemészt. De én mégis mindig úgy döntök, hogy inkább ez, minthogy bárkit is megbántsak. Épp elég fájdalmat kell már így is átélnem, nem kell, hogy mégjobban kirekesszenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr902800465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása