Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Újabb módszerek- csak nektek :)

2010.11.07. 09:51 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Tegnap egész nap nem ettem egy falatot sem, amiért nagyon büszke vagyok magamra. Ma pedig fastolok és tovább csinálom az edzésprogramomat. :)

  • Fast: víznap, nullkalóriás nap. Semmit sem eszel, a szervezetedbe nem jut szilárd tápanyag.Ezzel lehet a legtöbbet fogyni, viszont hosszú távon nem ajánlatos csinálni binge veszély miatt.(Nekem ez személy szerint nagyon is bevállt. Minden hónapban kb 1 hetet fastolok és sokkal jobban érzem magam. Szerintem bátran próbáljátok ki ti is. :)
  • Binge: zabálás. Nem törődsz azzal, éhes vagy-e még, csak eszel, eszel és eszel. Mindegy, hogy mit, csak szilárd tápanayag legyen.( Ez az a tipikus reakció, ami mindenkivel előfordult már, úgy gondolom. De erősnek kell lennünk.)
  • Purge: az a folyamat, amikor megpróbálsz megszabadulni az elfogyasztott tápláléktól. A purge gyakran a binge folyamatot követi. Ilyenkor önhánytatással- a legjobb- vagy nagymennyiségű hashajtó bevétele szokás megszabadulni az ételtől.

 

Ez itt mind szép és jó, de szinte egyik sem ér semmit, ha nem tornázunk. Ez ügyben én minden nap Minimum kétszer megcsinálom a 25 perces kardio tréninget. <3

25 perces kardio tréning: a lényeg, hogy minden izmunkat megpróbáljuk megmozgatni.

  1. 5 perc kardio bemelegítés. Lehet egyszerű futás vagy ugrálókötelezés is, de azt keményen 5 percig. Vagy esetleg felpattanunk a szobakerékpárra vagy a futógépre.
  2. 5 perc kar edzése. Fogunk két súlyzót vagy egy-egy megtöltött vizesflakont(0.5l-es) és 5 percig a karunkra edzzünk.
  3. 5 perc láb és fenék. Akinek rossz a térde, ez nagyon megeröltető lesz, de akkor is végig kell csinálni!
  4. 5 perc has edzése. Lényeg, hogy mindenféleképpen megmozgassuk a hasizmainkat.
  5. 5 perc levezetés. Újra felpattanunk a gépekre vagy futunk, ugrálókötelezünk.

Mindezt jó zene mellett a legjobb csinálni. Úgy, mintha csak röpülne az idő. :)

 

 

 

 

 

 

 

Ennyi volt egyenlőre, de még vissza fogok térni, újabb hasznos tanácsokkal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr552429919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása