Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...

2010.09.15. 23:07 | Butterfly18 | 5 komment

Ma bűnöztem, de holnaptól nem fogok! Mert most nagyon rosszul érzem magam. Rossz érzéssel tölt el, hogy bűnöztem. Igaz, hogy ez elött két napig nem ettem semmit, de ma bűnöztem. És ezért bűnhődnöm kell. És holnaptól minden más lesz. Holnap ugyanis fogszabályozásra megyek és utána mindig azt szoktam mondani, hogy nagyon megkínzott az orvos és fáj. Nos ez nemm minden esetben igaz, de lényeg, hogy a szüleim ezt elhiszik és nem aggodalmaskodnak annyit, hogy nem eszek. Meg különben is a héten anyum délutános, úgyhogy ő biztos nem fog rámszólni, hogy miért nem eszek. Különben is ők úgy tudják, hogy bent a suliban a menzán eszek, de ez valójában nem így van, mert a kajajegyet vegy leadom, vagy odaadom valakinek. Bent ugyanis nem nagyon van idejük az embereknek azzal foglalkozni, hogy ha valaki nem eszik...és így legalább spórolok is egy keveset. Általában én így 5 napot tudok böjtölni nyugodtan, hogy ha nem jön rám a zabaroham. De különben meg, ha otthon vagyok, akkor másik nagy kedvencem az étel kidobása. Így azt hiszik a szüleim, hogy eszek és legalább nem aggódnak. Na meg nagy gond, de én rászoktam a dohányzásra is, csak azért, hogy a cigi elvegye az étvágyamat. És bevállt. És mostmár szerintem nem is fogom abbahagyni...és hű maradok Anához!

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr482299298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.09.15. 23:34:35

Ugye tudod, hogy ez nem normális, ha koplalsz? Próbálj meg tudatosan étkezni, a zöldség és a fehér hús nem hizlal! Amíg nem lesz nagyobb gond ebből... (hallottál már az anorexiáról?) Nagyon szívesen segítek ha gondolod, én is fogyóz... khm. - tam. :D

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.09.15. 23:36:26

@Seele: Ja bocs... elolvastam a bemutatkozásod... hát akkor végképp nem normális! Ez egy betegség, ami halálos is lehet!

Butterfly18 2010.09.16. 14:27:43

Tudom, de már nem tudok ellene tenni. Nincs erőm és félek. Félek attól, hogy ha megint enni fogok rendesen, elhízok. És akkor megint egyedül maradok...:(

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.09.16. 18:59:46

@Butterfly18: Ha a párod igazán szeret, akkor nem az a legfontosabb neki, hogy hogyan nézel ki! Tudom, én is voltam így, amikor még 85 kg-ot nyomtam, rohadtul elégedetlen voltam. Aztán viszonylag jobb külsővel, bár sajnos az éjszakázás miatt nehezebben tudom tartani a mozgást (futni járok) ezért pár kg visszaszaladt. És mégis: úgy szeret ahogy vagyok. Most már nem csak a külsőt ismeri belőlem, hanem a belsőt is. Nem tudom, mennyi idős kapcsolatod van, de ha megbízol a párodban, akkor beszélj vele erről, vezesd rá. Hátha tud beléd lelket önteni. Tudod: NÉMA GYEREKNEK ANYJA SEM ÉRTI A SZAVÁT!

Butterfly18 2010.09.23. 18:24:45

@Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó.
süti beállítások módosítása