Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rovatok

Kedves Bloggerek!

2012.08.21. 01:47 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Sajnálom, hogy abba kellett hagynom a motiválásotokat, de szörnyű, számomra szinte feldolgozhatatlan dolog történt az életemben. Elvesztettem egy szerettemet...De mostmár felépültem lelki sebeimből és újra itt vagyok, hogy motiváljalak benneteket :)

Nos hol is kezdjem? Nemsokára kezdődik az iskola és aki új helyen kezd...nos annak nem lesz könnyű élete. Egy új közösség új barátokat szereznni nem egyszerű...vagy talán mégis? Köztudott tény, hogy aki vékony és szép, annak mindenki a társaságába akar kerülni. Tehát ez esetben próbáljatok meg kitűnni a tömegből. Érjétek el azt, hogy mindenki veletek akarjon barátkozni, titeket akarjanak majd követni. Hisz a hírnévnél nincs motiválóbb erő arra, hogy szépek legyünk :)

september2.jpg

Ha valaki ott tanul tovább ahol eddig volt, az se keseredjen el. Azokat az éveket is túl lehet élni. Csak meg kell találni a megfelelő személyeket hozzá. A vékony, sikeres, szép lányokat ugyanis mindenhol bálványozzák. S ha nem akarunk kilógni a sorból, nekünk is olyanná kell válnunk. Persze ez valakinek a vérében van. Viszont van akinek ez nehéz lesz. Akárhogy is, ne adjátok fel! Keressetek olyan klikkeket a sulitokban akiket bálványoznak és csatlakozzatok hozzájuk. Sajátítsátok el azt a tehetséget, amiért őket bálványozzák, majd alakítsatok ti is saját klikket magatok köré :)

Mindenki számára az új tanév egy új kezdetet jelent. Egy új fejezetet az életében. Használjátok hát ki és alakítsátok úgy, hogy ez legyen életetek egyik legjobb tanévje :)

september.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr74722447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása