Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Tapasztalatok

2012.06.02. 09:42 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Kedves Blogosok!

perfect-skinny-thin-thinspiration-thinspo-Favim.com-212362.jpg

Ma eddigi tapasztalataimat próbálom meg pontokba szedni és átadni nektek, hogy így is motiválhassalak benneteket. Remélem mindenki talál benne kedvére valót :)

1. Folyadékbevitel: nagyon fontos hogy napi 2-3 liter cukormentes üdítőt, lehetőleg vizet vagy ízesítetlen gyógyteát kell fogyasztani. Én ezenkívűl ízesítetlen fekete kávét szoktam inni.

2. Koplalás: nevezd aminek akarod ha úgy jobban tetszik böjtnek is lehet hívni. Én egy héten legalább 3, de van hogy 5 vagy annál több napot is koplalok. ( 2 hét volt a leghosszabb idő amit eddig végigcsináltam- tehát két hétig csak folyadékon éltem )

3. Cigi: károsnak káros de ha nem cigiznék tuti hogy evéssel váltanám ki a folyamatot. És nincs tőle éhségérzetem.

4. Mozgás: én álltalában napi szinten legalább 3 órát gyalogolni szoktam + min. 1 max 3 órát edzek.

5. Evés: nos erről több mindent fogok elmondani mert ez a legösszetettebb fogalom mind közül...tehát:

A) Ha eszek, mit eszek és mit teszek azután...

I) Kefír: ha fáj a gyomrom mindíg kefírt eszek mert ettől elmúlik.

II) Saláták: alacsony a kcal tartamuk.

III) Gyümölcsök: van köztük magas kcal tartalmú is de finomak és álltalában több kcalt elégetünk a megevésükkel mint amennyit valójában tartalmaznak.

IV) Corn Flakes: ha már nagyon nem bírom egy bébinek megfelelő adagot megeszem és ez eltelít.

V) Bébi adagok + miegymás: én  ú.n. bébi adagokat szoktam fogyasztani, de még ezeknek is egy részét a tányéron hagyom + van hogy még ezek után meg is hánytatom magam.

B) Ha nem eszek....

I) Kaja elrejtése, kidobása: ez úgy oldom meg hogy vagy akkor "eszem" amikor nincsenek otthon a szüleim vagy a szobámban "eszem"-valójában mind a két esetben kidobom az ételt hogy úgy tűnjön mintha ettem volna

II) Hogy úgy tűnjön hogy ettem: kikenek pár tányért és a konyhaszekrényen hagyom.

III) Ha már nagyom nem bírom...: ez esetben sokat iszok mert lehet, hogy csak szomjas vagyok; vagy rágyújtok; vagy lefekszem aludni.

 

Nos remélem ezzel is tudtalak benneteket motiválni. Nefelejtsétek nem szabad feladni! Csak így tovább!!!

Screen Shot 2012-01-27 at 22.27.01-700x700_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr714560679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása