Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Kedves Blogosok!

2012.02.24. 21:38 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Mai blogomban újabb tippekkel állok elő, amik nekem beválltak és nektek is ajánlom. De mindennél a legfontosabb az akaraterő és a kitartás...

Tippek:

 

1.Cigi: tudom mondják, hogy káros az egészségre meg minden, de én ha éhesnek érzem magam, akkor elszívok egy cigit és máris jobb.

2.Folyadék: én többnyire fogyiteát és vizet iszok de azt napi szinten legalább 2-3 litert. Ajánlom mindenkinek, hogy legyen megfelelő a folyadékbevitele, mert ezzel elkerülhetők az ájulások is és ráadásul nem érzitek majd magatokat olyan éhesnek sem, mert eltelít.

3.Kaja: én akár napokat is kibírok evés nélkül, sőt van, hogy akár egy egész hétig nem eszek semmit. Ez a legjobb módja, hogy rövid idő alatt sokat fogyjunk. Igaz az első 3 nap nagyon nehéz, da csak akarat kérdése az egész. Ajánlom, hogy írjátok fel egy füzetbe a céljaitokat és ha úgy érzitek hogy feladjátok csak bele kell pillantanotok ebbe a füzetkébe és máris újra motiváltak lesztek.

4.Ha mégis ennétek: csak is kizárólag egészséges ételeket és semmi gyorskaja. Sok zöldség, gyümölcs, kefír és teljes kiőrlésű péktermékek.

5.Sport: Nagyon fontos hogy minden nap végazzetek valamilyen testmozgást. Én például az otthoni torna mellett rengeteget sétálok.

6. Ne tűnj betegnek: egy idő után elkezd hullni a haj és a körmökön is meglátszik, ha az ember nem eszik. Foglalkozzatok magatokkal! Egy kis smink és ápolt körmök és máris nem tűntök olyan betegnek.

7.Zabaroham: ez esetben a "roham" után azonnal szabaduljatok meg a bevitt tápláléktól.

8. Ha mérleg megszállottak vagytok mint én, akkor is csak napi egyszer, lehetőleg reggel mérjétek meg a súlyotokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr654194470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása