Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rovatok

Thinspiration

2012.02.19. 20:09 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

"A világnak szüksége van álmodozókra és cselekvő emberekre. De mindenekelőtt a világnak olyan álmodozókra van szüksége, akik cselekednek."

Sarah Ban Breathnach

Mintaétrendek:

 1. nap

Reggeli: egy pohár tej
Ebéd: 1 pohár 0%-os joghurt
Vacsora: egy pohár tej

2. nap
Reggeli: egy pohár tej
Ebéd: egy választott zacskós leves
Vacsora: egy pohár tej

3. nap
Folyadék nap.Víz-Víz-Víz.
Ha nem szereted a vizet akkor igyál citromlevet.napi háromszor 2dl-t.

4. nap
Reggeli: egy pohár tej
Ebéd: Hamm vagy Reis tejberízs
Vacsora: ----

5. nap
Gyümölcsnap.
Csak gyümit ehetsz.

6. nap
Reggeli: 2 főtt tojás (zsemlével ha kell hozzá valami)
Ebéd: leveskockából leves
Vacsora: leveskockából leves

7. nap
Reggeli: -----
Ebéd: ami van. (abból normálisan)
Vacsora: -----



1.nap

Reggeli: 1 db főtt tojás

Ebéd: 1 nagy joghurt

Vacsi: 1 pohár tej



2.nap

Reggeli: 1db kis ivó joghurt

Ebéd: 2 db főtt tojás

Vacsi: 1db kis ivó joghurt



3.nap

Reggeli: 1 db főtt tojás

Ebéd: 1 nagy joghurt

Vacsi: 1 pohár tej



4.nap

Reggeli: 1 bögre tejes kávé (cukor nélkül)

Ebéd: 50 g főtt csikre hús

Vacsi: 1 csésze sovány túró



5.nap

Reggeli: 1 db főtt tojás

Ebéd: 1 nagy joghurt

Vacsi: 1 pohár tej



6.nap

Reggeli: 1 bögre tejes kávé

Ebéd: tejbe gríz (cukor nélkül ; kis csészében)

Vacsi: 1 pohár tej



7.nap

Tej-tej-tej. Max 1 liter.Meg persze vízet isihatsz.



A fehérje hét minden napján (min.: 300 kcal-t ; max.: 600 kcal-t viszel be)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr324135847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása