Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dear Ana

Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akik ugyanúgy étkezési zavarokkal rendelkeznek mint én. Én Anás vagyok, de szívesen fogadok bárkit, aki ugyanolyan mint én!:) Tartsunk ki együtt Ana mellett!:)

Friss topikok

  • Butterfly18: @Seele: Nekem még éppen-hogy csak bele esik a sovány kategóriába-sajnos. De fogyok kb. egy kilót é... (2010.10.24. 19:52) A böjt...
  • Butterfly18: @Seele: Nekem nincs senkim aki szeressen. Csak magamért élek és nekem ez így jó. (2010.09.23. 18:24) Ma még bűnöztem, de holnaptól nem fogok...
  • Butterfly18: Már estem össze nem egyszer és nem olyan vészes. Nem fogom faképnél hagyni Anát! (2010.09.23. 18:22) Egy siker élmény-végre:)

Indavideó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Tipp

2011.01.04. 23:29 | Butterfly18 | Szólj hozzá!

Lassan kezdek kifogyni az ötletekből...de moondjuk ez nem teljesen igaz. Csak túlságosan kimerült vagyok. Hát igen...már megint csak 3 órát aludtam. Gyakorlatilag cigin és kávén élek. És még rossz napom is volt. Ráadásul nem is érzem túl jól magam. Na de nem szaporítanám tovább a szót itt van mára egy pár étel, ami akkora van, ha már muszáj enni...és mellékesen kevesebb mint 300kcal.

Párolt alma
Kockázz fel egy almát, tedd bele egy edénybe majd rakj hozzá 3 evõkanál zabpelyhet. 3 percig hagyd állni, majd ízesítheted mézzel, õrölt fahéjjal
Kalória: 200

Gyümölcsös túró
Forralj fel 1 dl biotejet, adj hozzá egy evõkanálnyi almasûrítményt  és 3 evõkanál zabkorpát. Hagyd hûlni, majd törj bele egy fél banánt és 5 dkg. túrót. Egyél mellé 10 dkg. friss epret.
Kalória: 200

Epres zabkása
Főzz össze fél dc almalét, fél dl vizet és egy teáskanálnyi mézet 4 evőkanál zabpehellyel. Majd vedd le a tűzről, hagyd kihűlni. Fogyasztásnál törj bele 5 dkg túrót, és 20 dkg epret.
Kalória: 200

Fogyiital
Csavarj ki fél citrom és fél narancslevét majd keverd el 1,5 dl. tejjel és 2 evõkanál almasûrítménnyel.

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalana.blog.hu/api/trackback/id/tr802561435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása